View Single Post
Sitat av Redhot Vis innlegg
Min psykiater virker veldig forbeholdt å gi meg booster. Tar Aduvanz, det varer bare 8 timer. Og jeg har ganske lange dager.
Hen vil kanskje gi meg ritalin, selv om jeg prøvde det, og ikke fungerte på det. Skjønner ikke hvorfor attentin ikke er diskutert
Vis hele sitatet...
Min psykiater virket også noe tilbakeholden med dette, og sa vel egentlig at hvis jeg skulle teste booster så ønsket han at det skulle gjøres med IR ritalin. Gjorde endel research selv og kom fram til at man kan oppleve uønskede effekter ved å blande metylfenidat og lisdeksamfetamin.

Fikk prøve 2x attentin for å se om effekten varte lenger enn aduvanz, men det førte til en varighet på 10-12 timer på lik linje med kun aduvanz.
Testet derfor både 3x attentin, og aduvanz + attentin som booster i noen dager på egenhånd. Følte jeg fikk best effekt av aduvanz + attentin da dette reduserte behovet for så mange redoseringer. Testet også blodtrykk på de ulike variantene. Etter å ha fortalt psykiateren om mine egne eksperimenter og resultat av blodtrykkstester fikk jeg begge deler på resept og ble overført til fastlege. Denne metoden er kanskje ikke helt etter boken, men det fungerte hvertfall for meg.
Syntes det er fint å ha mulighet til å ta en booster dose når jeg er nødt til å jobbe eller lese over lengre perioder.
Argumentet mitt var at det ble veldig stressende å skulle presse inn både arbeid og skole før aduvanzen gikk ut, istedenfor å ha mulighet til å roe ned å fordele arbeidet på en 16 timers periode.
Sist endret av Zimzimba; 11. november 2022 kl. 00:32.