View Single Post
Sitat av PureFArmageddon Vis innlegg
alt fra mcgregor sin, til øl og sprit lagd av musikere. Problemet når jeg finner ei side shipper de kun i USA
Vis hele sitatet...

Men er det lagd av musikere eller blir musikerne bare betalt et vederlag for at produsenten får lov å sette navn eller bandnavn på flaskene?

Rent smaksmessig er jeg usikker på om det er noen gevinst på dette prosjektet. Mtp kostnadene ved import av alkohol så kan du sikkert få bedre varer for det du ender opp med å betale ved import?

Om det er i forhold til det å samle på ting, vel jeg er vel kanskje usikker på det med. Altså som en som ikke samler på noe, så skjønner jeg egentlig ikke greia helt. Jeg forstår jo mange liker det, og det gir dem noe. Og da er det vel forsåvidt helt ok, det er jo en hobby. Men kanskje samle på andre ting enn alkohol med logoen dems på? For det er neppe noe spesielt med de flaskene bortsett fra logo/navnet. Og for en produsent så er det vel om å gjøre å selge flest mulig flasker for å forsvare utlegget til lisensen for produktet så det gjør kanskje heller ikke flaskene til typiske samleobjekter? Med mindre det limited edition, nummererte flasker e.l.

Kan jeg spørre konkret hva prisen er for en flaske "musiker-sprit" i USA?