Tråd: Rus og naboer
View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg var veldig rusa på et eller annet, husker ikke hva, samme faen.
Våknet opp på psykiatrisk avdeling, lenket fast.

Jeg var ute på terrassen i 4. etasje, røyka og pratet med naboene som også var ute på sin terrasse, de festet.
Så skulle jeg liksom joine dem ved å klatre over terrassen og til dem, i 4. etasje.

En annen nabo oppfattet dette som et selvmordsforsøk, så han gikk inn i leiligheten min som var ulåst, han hadde trolig tenkt å ta tak i meg. Da hadde jeg allerede kommet frem til terrassen hos de andre, og alt var i orden.

Siden han allerede hadde begynt å prate med politiet (eller helsevesenet, samme faen), ble jeg tydeligvis sint og klatret over rekkverket og truet med å hoppe om ikke han ba politiet dra til helvete og legge på umiddelbart.

Det gjorde han, men politiet var allerede på vei. Jeg truet med å hoppe om han ikke ringte og avlyste anropet, fordi han hadde jo helt misforstått, den jævla idioten der.

Da politiet til slutt kom frem, truet jeg dem med å hoppe om ikke de pelte seg vekk. De andre på terrassen gjorde absolutt ingenting med det, de dro ikke meg bort eller noe. Jeg husker ikke nøyaktig, men jeg ble iallefall til slutt holdt fast og satt i håndjern på terrassen.

Naboene pratet aldri til meg igjen.