View Single Post
Sitat av DonTomaso Vis innlegg
Vi har hørt argumentet tusen ganger tidligere :"vi må ikke legge lokk på diskusjonen, alle meninger må bli hørt og ingen må sensureres." Jeg se derimot til gode å høre hva dette skal bety i praksis. Innvandring- og asylpolitikk er diskutert i offentligheten til det ekstremt kjedsommelige og du finner daglige innlegg i samtlige norske aviser som handler om islam. Det har omtrent vært det temaet som har vært hyppigst og grundigst diskutert de siste tjue årene.

På tross av denne ekstreme overfokuseringen syter og klager innvandringskritikerene over at "vi må tørre å ta diskusjonen". Hva i helvete mener de konkret med dette?
Vis hele sitatet...
Jeg siterer meg selv fra i går siden ingen enda har vært i stand til å svare på dette ennå. Tråden er full av folk som kommer med uttalelser om at de er enige med massemorderen i det han sier men ikke i handlingene. Da må dere jaggu være i stand til å svare på dette! Hva mener dere? Er det synd på dere stakkars "muslimkritikere", "nasjonalister", "patrioter" eller hva dere nå kaller dere, fordi dere ikke kommer gjennom med synspunktene deres? Hvordan blir dere sensurert? Hvordan fungerer mekanismene som gjør at dere fremdeles hevder å "ikke bli hørt"?

Hvis ingen fremdeles svarer på dette insisterer jeg på at dere slutter å bruke dette særdeles tynnslitte argumentet da det bare virker som umoden syting.