View Single Post
Sitat av Myoxocephalus Vis innlegg
Ja, jeg har fått med meg denne såkalte politiskandalen. I den anledning har jeg også fått med meg at skinnet til Benedicte Bjørnland fremdeles sitter klistra til tronen i politidirektoratet, og ikke ligger pent tørket og brettet utover gulvet foran peisen til justisministeren slik det burde. Jeg tror vi kan fastslå på bakgrunn av dette alene at politiet foreløpig ikke har blitt jekka ned så mye som en nanometer.
Vis hele sitatet...
Litt OT, men må bare blåse dette ut. Jeg forstår hvor optimismen din kommer fra, men er uenig. Til nå er de blant annet jekka ned på følgende måter:
  • Mista tvangsmidlene sine (som de aldri hadde), aka de får ikke se på mobilen din, i huset ditt, i urinen din, eller under pungen din om de mistenker bruk eller besittelse.
  • NNPF og alle som har tatt deres navn i munnen i positivt tonelag ligger skadeskutt og sutrer
  • Det blir en ekstern granskning av politiet, Bjørnland prøvde seg på en intern, men ble pressa fra skanse til skanse. Hun må gå, hun skal gå. Geir Evanger også.
Det er minst et par nanometer spør du meg, og det jekkes fortsatt.
Det viktigste for brukere nå er å bli kjent med rettighetene sine. Om du har vært på labben til FTR med noe greier og går derfra med det skjult på kropp har politiet INGEN lovlige måter å finne det ut på.