View Single Post
Sitat av pkk1990 Vis innlegg
Og igjen, for å presiserer så gjelder dette selvsagt ikke alle, selv ikke majoriteten(spørs litt hvor i Oslo man befinner seg), men en alt for høy prosentandel.
Vis hele sitatet...
Så kvantifiser det. Du slenger ut at ting er fælt, ting blir verre, og hele den smørja - og ser ikke ut til å ta til deg når du blir vist tall på det motsatte. Ved to anledninger i mitt innlegg ber jeg deg vise til noe annet enn "jeg/noen andre har sett/hørt", og du bare gjentar påstanden, om noe blir det smått komisk at du henger deg opp i "jeg har sett" vs "jeg har hørt" distinksjonen. For meg er du en tilfeldig person på internett, for deg er jeg det samme, derfor ønsker jeg at vi stiller med tallgrunnlag for våre meninger så vi kan ha en nogenlunde objektiv diskusjon rundt emnet, men det ser du ikke ut til å ønske. Jeg har allerede gitt deg at tingene forekommer, det er du som må bevise at det skjer i stor grad, og er et voksende problem, som du påstår. Anekdotedans på internett er ingen tjent med - derfor viste jeg til tall, jeg forventer du gjør det samme om du ønsker å bli tatt seriøst.