View Single Post
Kult at du tok det opp her å likte sitatet ditt med "Med en gang noen sier fentanyl her på forumet her så skriker folk død"

Det er som du sier, ikke så farlig når du har et fentanyl plaster fra apotek hvor dosen er 100% korrekt og lett og regbe seg fram til , første gang jeg kjøpte fentanyl hadde jeg det liggende i nesten 1 år før jeg tørte å prøve det, å finne riktig måleenhet å mennesker uten fordommer å prate med dette om var det vannskligste.
Er jo en grunn til at sykehus alltid har brukt det, stoffet er meget trygt under kontrollerte former.

Folk må åpne øynene litt for fentanyl å sette seg inn i det, ikke ha denne moralske hatet for det, at vi enda ikke har fått en fentanyl bølge eller kartafentanyl (som er 100x sterkere en fentanyl igjen) er bare flaks. Det har jo ødelagt land, se på USA.

Sverige har hatt / har en opoid bølge som ødelegger. Flere personer fra DW har blitt arrestert, 2 stykker ble faktisk tiltalt og dømt for mord etter å ha solgt til en ung mann som døde.

Jeg er ingen fentanyl fanatiker som synes dette burde være tilgjenlig, men problemet her er at det allerede er tilgjenlig, å vi kan se til andre land hvor fort og sterkt det tar over for andre substitutter.

Vær åpen og les dere opp å prøv å ikke virk så hyklerske. (Sier ikke dette om alle , for guds skyld)

Men for mange så snakker dere så pent om heroin, oxy , benzo , kokain etc som også er utrolig dødelige i for store doser.

Men med en gang noen nevner fentanyl da kommer mange frem med bøddel hammeren å er både dommer , påtaleansvarlig å gud vet ikke hva.
Forstår ikke hvorfor det er sånn på freak, mye bare til flashback hvor utrolig åpent og nøytrale dem er i forhold til oss nordmenn.

Uansett, bra det gikk bra med deg TS å er du på det 7 året uten heroin. Gratulerer , la det fortsette slik