View Single Post
Sitat av Stray Wanderer Vis innlegg
Håper bare at dere noterer mitt forsøk på å opprettholde skalkeskjulet og jeg får en form for strafferabatt når rettsakene kommer

Jeg trenger forresten sommerjobb, så hvis Kripos har en ledig stilling, send PM! Jeg har ikke noe relevant utdannelse, men er veldig strukturert og omgjengelig
Vis hele sitatet...
Kunne trengt en deltidsstilling jeg med. Greia er at jeg heller ikke har relevant utdannelse eller erfaring, også har jeg litt lite motivasjon for jobben. Til gjengjeld krever jeg bare rimelig høy lønn og fleksible avtaler mtp arbeidstid. Er ikke spesielt omgjengelig og har elendig struktur. Men tror nok at litt overvåkning fikser jeg. Bare det blir en slags bonusordning der jeg får ekstra betalt for alle samtaler jeg lytter på som fører til dom, bot og tiltale. Evt. bonus basert på mengden overvåkning og avlytting jeg bedriver. Det siste hadde egentlig passet best for da krever det ikke spesielt mye av meg for å sikre bonusen. Trenger ikke sende PM, bare send første årslønn direkte på konto'n min, så tar vi det fra der.

Jeg er jo for bedre personvern, sånn egentlig, men er villig til å endre tankegang sålenge det gir meg personlig vinning og økonomisk vekst. Jo mindre innsats jeg må legge ned for lønn og bonuser jo mer vil jeg avskrive personvern som viktig. Mot ekstra betaling tar jeg også oppdrag som fronter viktigheten av mer overvåkning i media og sosiale plattformer.
Sist endret av _abc_; 25. februar 2021 kl. 10:42.