View Single Post
Sitat av Nether Vis innlegg
Jeg kan garantere deg at ledelsen på freak absolutt ikke sensurerer meninger som går på tvers av deres egne. Jeg har vært i mang en diskusjon med folk fra administrasjonen, og det de sletter er dårlig begrunnede påstander, uforståelige poster og generelt støy uten innhold som kan debatteres. Det er også stort sprik i meninger innad i ledelsen selv, så hvordan de skulle bestemme hva slags poster som får være og hvilke som slettes får du fortelle meg.

Klaging på sensuren her inne dukker opp nå og da. Og tilnærmet uten unntak er det ubegrunnet. Kanskje slettes et innlegg her og der som kunne ha fått stå, men admins er også mennesker. 99 av 100 ganger er det personen som klager som ikke følger reglene.

(Jeg har ingen tilknytninger til ledelsen på freak, dette er mine observasjoner etter flere år her inne.)
Edit: Ikke liker jeg alle i ledelsen heller, men jeg synes fortsatt de gjør en strålende jobb for å holde forumet rent og pent.
Vis hele sitatet...
Hvordan vet du det du skriver er riktig uten å kjenne ledelsen? Man må vel være i ledelsen her inne for å vite hvor mange klager som kommer inn?

Jeg har kommet fram til at det er ikke vits å klage får bare kjipe ekle svar tilbake. My herske teknikk