View Single Post
Jeg "ruser" meg først og fremst strategisk, og for noen sjeldne anledninger for gøy.

Har tilrettelagt livet og siktet meg inn på stier som gjør at det først og fremst er når jeg er edru jeg føler meg høyest.
Så det er aldri noen bruk for å rømme, såkalt "escapism" i mitt liv, selv om det kanskje ikke alltid var tilfellet i starten.

Med det kan jeg røpe at meditasjon er mitt nummer én foretrukne "rusmiddel".

Eller har jeg en kveld i uka eller annenhver uke hvor jeg bruker ørsmå doser Ketamine hjemme alene. Hva har jeg igjen? Stabilt godt humør, psykologisk innsikt, motivasjon og personlig vekst med mer.

Bruker LSD en sjelden gang for spirituell utvikling. Hva meg angår er LSD ypperlig for oppløsning av egoet og for å indusere egodød. Noe jeg føler jeg har helt ufattelig mye igjen for, og som forrandrer meg til det bedre og tar meg til et nytt nivå hver eneste gang.

Sopp er en lærer jeg setter pris på og jeg har virkelig godt av litt privatundervisning i ny og ne.
Minimum en gang årlig.

MDMA er ubeskrivelig herlig. Bare ta det sammen med gode venner og la kvelden utfolde seg. Våkner alltid dagen etter og føler at ting jeg har latt plage meg er borte av seg selv, hver gang.
3 - 6 ganger i året.

Til og med Benzodiazepiner tilfører mye godt i mitt liv ved forsiktig og fornuftig bruk. Sliter mye med nervesmerter i skuldre og nakke og er smålig revmatiker, noe jeg holder relativt i sjakk med top-knotch kosthold og avslapningsteknikker. Over perioder med mye trening og / eller stress kan det uansett toppe seg og jeg får låser i både rygg og nakke som er vanskelig å behandle. Da setter jeg av en helg med to stk blåvalium og tøyer, strekker og slapper av så dypt som mulig og voila, jeg er good to og igjen på Mandag.

Aldri vært fan av alkohol og har ikke drukket meg full siden 2007. Cannabis er også lagt på hyllen for godt.