View Single Post
Trådstarter
149
Jeg ringte Kripos idag. Eneste de sa var at de tar ikke henvendelser fra privat personer så lo hun litt...

Sitat av Gelémannen Vis innlegg
Noen som vet hvordan rusen evt ville vært dersom det var blandet med syntetisk? Har jo røyka en del opp gjennom åra og kjenner jo rusen temmelig godt, men om jeg kunne sette fingeren på et lite avvik i rus opplevelsen? Tviler, hvis det ikke er såpass forskjell at du lett merker det (drøye visuals o.l.)
Vis hele sitatet...
Jeg har røykt syntetisk thc og syntetisk cannabis. Og eneste jeg merket var at man ble fjern i hodet og ikke noe body high. Og rusen varte mye kortere etterhvert forsvant mye av rusen etter ca 15 min. slik jeg husker rusen var den litt som en oppkvikker iforhold til god hasj som man blir veldig segen av.

Men viss den er blandet med vanlig hasj så er det vanskelig å vite forskjell. Eneste jeg kan sette fingen på da er at jeg fikk mer "skytende" tanker og klarte ikke å slappe av like bra å vanskeligere og kontrollere tankene sine

Og viss god hasj inneholder 10-20% syntetisk vil de fleste brukere ikke kjenne forskjell...

Sitat av ZionRoad Vis innlegg
Vel jeg røyka omtrent hver dag i 5 år. Jeg har opplevd mye rart på de få årene men noe som ligner syntetisk THC? Det tviler jeg på, da. Når du er psykisk avhengig av noe, og du røyker hver dag flere ganger om dagen, da tror jeg at jeg hadde merket noe om det var noe annet rusmiddel i hasjen. Noen typer gjorde meg mye mindre fjern en andre, noen ble jeg veldig fjern av. Men det var den samme THC følelsen jeg fikk. Så begynte jeg å få mer og mer paranoia av hasjen. Om dette var fordi jeg hadde misbrukt over lang tid eller om hasjen rett og slett begynte å bli for sterk det vet jeg ikke. Men jeg fikk bare mer angst, ingen andre plager. Og til dags dato kan jeg ikke røyke hasj uten å få de samme plagene som andre nevner her med negativt tankemønster og paranoia. Hadde jeg kjøpt noe mild marijuana i Amsterdam tror jeg at jeg dog kunne funnet en strain som hadde passet meg bedre. Hasjen er så sterk nå at jeg kun trekker 2 trekk av en joint, det er alt jeg tørr.

Aldri prøvd syntetisk THC men ifra det jeg vet om det og har hørt andre si om det høres det mye kraftigere og mer uberegnelig ut en vanlig hasj.
Vis hele sitatet...
Viss du er psykisk avhengig av hasj å røyker hasj som er blandet ut med litt syntetisk vil de fleste ikke merke forskjell for du får jo ideg thc. Og psykisk så "tror" du at den er rein og viss man tror man får noe som er reint vil rusen oppføre seg som den er rein er jo placebo også her. Viss du hadde kjøpt 3 gram hasj som inneholdt 20% syntetisk men ikke visste om det hadde du ikke lagt merke til det mest sansynlig. For du tror det er rein hasj men viss du hadde kjøpt samme hsajen uken senere og de du kjøpte hasjen av sier denner det syntetisk thc i. Så hadde du "følt" mye annerledes på grunn av placebo effekten og dine egne tanker.

Og forventninger

Jeg har faktisk også fått mye "verre" rus av reine marijuana krystaller enn syntetisk. Var engang jeg var på hytten alene hadde bare 1/4 sigg igjen å masse krystaller i grineren så endte med at jeg tok alle krystallene blandet med det lille av tobakk jeg hadde igjen og tok allt i 1 trekk i bongen. Etter 10 min gikk jeg i sirkler i stuen jeg var så stresset å hjertebank endte opp med at jeg mått ut å gå meg en tur så gikk allt fint. Aldri fått slik av syntetisk. Når jeg har røykt syntetisk ble jeg så fort innrøykt på det at det var nesten ikke vits å røyke det å det funket bare dårligere å dårligere.
Sist endret av merk; 22. september 2016 kl. 16:40. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.