View Single Post
Jeg tror jeg kan konstatere at det ikke er utbredt å blande vanlig god hasj med syntetisk THC. Folk hadde merket det og politiet ville sagt ifra, gått i aksjon mot det. Det er faktisk forskjell på ekte THC og syntetisk når det kommer til rus. Kripos har oversikt og det de har sagt de siste årene med at spesielt hasjen har blitt sterkere og inneholder høyere prosent THC, det stemmer. Dette har jeg sett selv og det er noe som alle røykere som har holdt på en stund vet.

Dårlige partier blandet ut med forskjellige ting finner man selvfølgelig fortsatt. Men som oftest er det ikke vanskeligere en at de har blandet inn forskjellige planter som allerede har vært brukt til å lage hasj inn i partier. Altså ganske uskyldige ting som plantemateriale for å øke vekt og tjene mer profit.

Før slapp du unna med å i ny og ne selge skikkelig ræva hasj, og klage heller på at det ikke finnes bedre å oppdrive for øyeblikket. Nå er det så mye god hasj i Norge og så stor etterspørsel at det er omtrent kun god kvalitet og oppdrive uansett hvor i Norge du finner deg. Bortsett fra gatelangs i Oslo hvor det er lettere å blir lurt på alle mulige måter av alle mulige slags rare folk som er ute etter pengene dine, og ikke faste kunder.