View Single Post
Sitat av hideout Vis innlegg
Har i mange år vært mange myter om at hasj blir blandet ut. Gummi f.eks. Men aldri vært et beslag i Norge hvor det har blitt bekreftet. At noen sprayer på syntetisk thc på ekstremt dårlig hasj/pot i Norge vet jeg skjer, men det er ikke særlig utbredt. Hasjen i Norge er begynnt og bli såpass bra at det ikke er behov for det. Men det forekommer.
Vis hele sitatet...
Du skriver så det høres ut som politiet faktisk sjekker om hasjen er ren eller ikke. Det tviler jeg veldig sterkt på at de gjør. Isåfall tror jeg ikke de sjekker stort mer enn thc-konsentrasjon.
Evt urenheter tror jeg ikke de tar seg bryet med å notere ned.

Og du sier den norske hasjen har blitt så bra i det siste at den ikke trengs å sprayes... Slår det deg ikke at den kanskje er bra fordi den kan være byttet ut med syntetisk?
Det er ikke bare snakk om å ta dårlig produkt og kamuflere det med synth, men faktisk 100% falsk hasj-masse med tilsatt synth pulver. Men selvfølgelig er det nok fler som tilsetter synth i et ekte (men dårlig potent) produkt... Vanskeligere å oppdage på den måten.
se f.eks www.fakehash.com (det er et produkt som er laget 100% for å svindle folk, og det er så lukrativ profitt at det ville være naivt å tro at ingen gjør det - selv her i norge)

For alt vi vet får importører i norge fakehash fra sine overmenn, i god tro om at det er ekte hasj.
Alle ledd i nettverket kan bli lurt, og jeg tviler på at mange av dem kjører thc-tester og sjekker om det er ekte hasj eller ikke.
De aller fleste av dem er jo uansett bare interessert i å selge hasjen videre, nedover i nettverket, så fort som mulig.

Jeg tror de fleste av oss fra tid til annen får falsk hasj, jeg ville vært forundret om det ikke er tilfellet.
Forsøker på ingen måte å skremme folk, eller skape noe kontrovers, men det er greit å ha i bakhuet når du får hasj som er "for god til å være sann"

Edit: Trådstarter beat me to it, hehe. Ser vi er inne på samme tanken
Sist endret av Alzo88; 21. september 2016 kl. 19:37.