View Single Post
Sitat av Deezire Vis innlegg
Jeg tror det er viktig at du går i deg selv og vurderer om han i det hele tatt vil ha kontakt med deg. Din unnskyldning gir ikke han noe som helst, men den kan lette på trykket for deg. Med andre ord en ganske egoistisk tanke, når du ene og alene er skyld i at du føler det sånn.
Vis hele sitatet...
Det du skriver her er nettopp det som gjør meg usikker på om jeg i det hele tatt er verdig å si unnskyld..

Sitat av Fishface Vis innlegg
Jeg ble mobbet en god del gjennom hele ungdomsskolen. Aldri i verden om dem som mobbet meg kommer til å dukke opp med lua i hånden og be om unnskyldning. Men hadde dem gjort det, så ville jeg slått igjen døren rett i ansiktet på dem..

Å bare dukke opp hos noen som man har mobbet i flere år, kan muligens bare føre til dårlige minner for mobbeofferet. Det er bare til pass for deg at du føler litt skyldfølelse, når du har plaget folk på denne måten.
Vis hele sitatet...
Ja, det er til pass for meg. Jeg ble selv utsatt for en grov overfallsvoldtekt av 3 menn, der jeg nesten ble drept. Måtte gjennom en operasjon etterpå, for de kylte ølflasker oppi rumpen til det ble hull gjennom veggen til skjeden. Heldigvis var det en taxisjåfør som kom kjørende og ble vitne til hendelsen. Jeg havnet i koma i 8 døgn pga store hodeskader, og sliter fortsatt noe med hukommelsen 10 år etter. Gjerningsmennene ble aldri tatt, men dersom de skulle kommet og sagt unnskyld, så hadde jeg gitt de en kule mellom øynene om jeg hadde en gun..
Sist endret av tøydokke; 8. november 2014 kl. 21:56. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.