View Single Post
Co signer Kims potetchips, den er en sikker vinner her i gården også! ER dog uenig at det tar lang tid, den posen der forsvinner for meg i en fart på mystisk vis...

Ellers er snickers, twix og Bounty de sjokoladene jeg pleier å gå for, har spist meg lei på både freiaplater, smash og mye Hvetebakst med unntak av skolebrød dessverre, men Jokkerella inspirerte meg så jeg fikk jævlig lyst på kanelboller nå! Ellers så er kaker kanskje det jeg liker aller aller best å munche på (det kan være så mangt, er særs lite kresen når det kommer til bakst med unntak av kransekake) og cola og drikke, alltid! Hvis jeg har anledning så er det nice med litt ymse importbrus man kan få kjøpt på deli deLuca også, Fanta strawbery og curiocity cola comes to mind, Jaritos Mexican cola like så! da jeg var i statene prøvde jeg en brus som het Fanta mango som jeg er sikker på hadde slått Ann, men nå må jeg slutte å gi meg selv vann i munnen her.

Edit: kaffe også, både svart, espresso og capuccino. Freia mørkere melkesjokolade funker også fett, det samme med mokkabønner da det fortsatt var i salg! Jepp, jeg elsker mokkabønner og kremtopper fullstendig uironisk!
Sist endret av equimanthorn; 6. januar 2021 kl. 23:15.