View Single Post
Om ikke best, så er de veldig VELDIG renslige. Dette er jo selvfølgelig til det beste for alle, men det er ikke nødvendig å kjefte på alle som kommer inn og kommer nær piercingene sine. Det vil alltid være bakterier i lufta, så ærlig talt. Jeg skjønner jo at det ikke er så veldig hygienisk å pelle på piercingene og så på alt annet, men det får være grenser til hygienenazi.

På andre piercingstudioer så lever de under normale forhold uten å ha noe hygieneproblemer av den grunn. Pin point er grundige, men det blir veldig stivt.

Det er nok et par der som ikke er riktig så hyggelige. Kjenner en god del andre som har tatt piercinger der som syntes det har vært en ubehagelig opplevelse. Når jeg strakk ørene så sprakk dem, som sagt, og latet som ingenting. Ellers har jeg hørt om stygge blikk, på kanten kommentarer osv. Kanskje jeg/vi bare har vært uheldige med hvem vi har kommet til. Jeg lar hvertfall ikke folk som ikke kan være hyggelige mot meg (og oppmuntre meg litt, om jeg er nærvøs) gjøre en dritt med meg.
Sist endret av innblikk; 25. november 2007 kl. 19:09.