View Single Post
Sitat av l2s
Jeg har også "vurdert" å ta tatovering, men det kan jo kanskje føles litt som "fjortiss"? Dersom jeg skal ta, skal jeg være HELT sikker på at det er riktig tatovering jeg skal ta. Men jeg lurer litt på ting: Blir man "avhengig" av å ta tatovering? har en følelse av at de færreste klarer å "bare" ta 1 tatoo. Vil det være veldig negativt med tanke på jobbsøking om jeg tatoverer (små) stjerner på hånden min eller noe?
Vis hele sitatet...
Etter hva jeg har forstått på venner med tatoveringer så kan det være veldig avhengighetsskapende. Tidligere i år hadde jeg en indre trang til å få gjennomført litt kroppskunst, men jeg bestemte meg heller for å ta en piercing.
Siden jeg har en jobber på kontoret til et velrenommert firma, bestemte jeg meg for å ta en skjult piercing. Endte opp med en Hafada (piercing i pungen), som jeg ble svært fornøyd med. Var flink med å holde den ren, og brukte ikke Pyrisept eller andre alkoholholdige rensemidler. Fikk med en flaske piercingsåpe, og da den gikk tom gikk jeg over til Dr.Greves Intimvask.
I sommer meldte plutselig behovet seg igjen, og på nytt dro jeg til Pinpoint Piercing i Oslo, et studio som jeg kan anbefale på det varmeste. De har en vakuumautoklav og legger ut sporerapporter fra denne på sin nettside hver måned. Endte den gangen opp med en Pubic-piercing. Jeg har fortsatt lyst til å ta en til ett eller annet sted, men det neste er vel da en PA, og det blir litt i det drøyeste laget.

Så pass på, kroppskunst er veeeldig vanedannende!