View Single Post
Sitat av aldarico Vis innlegg
Dette var en interesann tråd. Vær så snill å fortsette med å oppdater oss med hvordan det går å bytte ut alkoholen med kratom på sikt. Det er nok uansett mye sunnere for kroppen.
Vis hele sitatet...
Skal prøve å oppdatere underveis. Føler meg friskere og føler at jeg ser ti år yngre ut etter bare noen dager, så helt klart bedre for kroppen.

Sitat av En deling Vis innlegg
Tar du ekstrakt? Pass på at toleransen din kommer til å bli skyhøy, samt mye værre abstinenser med ekstrakt. Kan anbefale å starte med pulver.

Ikke forvent at du alltid kommer til å få den gode følelsen forresten. Den blir fort mye, mye svakere. Lykke til!
Vis hele sitatet...
Takk for det

Tar pulver og holder dosene så lave som mulig. Får foreløpig en veldig god følelse av bare 2-2,5g. Er smertelig klar over at man raskt bygger opp toleranse, men skal etter beste evne prøve å holde meg til maks en om dagen og ser etter hvert for meg å ta noen pauser. Skal en tur hjem til Norge om noen uker, så da blir det et naturlig opphold da.
Sist endret av Judaz; 22. september 2022 kl. 00:37. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.