View Single Post
Sitat av Harek Vis innlegg
Hetero kan bli forelska i transer uten at det gjør de homo.
Tviler på det er flere homoer blandt blinde, legning er medfødt og ikke noe som oppstår fordi man ikke kan se. Som du sier selv du ville ikke blitt pult i ræva med bind for øynene av en mann men kunne blitt det av en dame fordi du er hetero så hvorfor skulle det være noe anderledes for blinde? Kjønn og tiltrekning har med mye andre ting enn bare utseendet å gjøre men du virker ikke helt moden nok til å forstå det? Enda en rar tråd fra deg..
Vis hele sitatet...
Da må jeg nesten spørre. Er det -helt- hetro tho?

Sitat av Nøddy Vis innlegg
Men hvorfor vil jeg ikke bli pult av en mann? Hvorfor føles det feil og nesten galt?


Hadde min første seksuelle episode da jeg gikk i 5 klasse med en guttevenn av meg uten at jeg skal gå helt i detaljer. Jeg var såpass ung at hodet mitt ikke hadde bestemt seg for hvem jeg vil ha "sex" med.
Jeg ble jo kåt av opplevelsen uten at jeg helt viste hva det var for noe.


Men nå i voksen alder så hadde jeg ikke frivillig blitt med på homsesex uansett hvem. Å jeg ser på megselv som hetro.


Kan det være at hele* samfunnet kunne blitt bi-seksuelle om alle hadde akseptert det?

Man kan ligge med ganske stygge jenter og fortsatt bli kåt. Folk av samme kjønn er heller ikke fine, man da blir man ikke kåt.

Hvis barn hadde blitt eksponert for
akkurat like mye hetrofii og homofil, hvor mange % av befolkningen hadde vært biseksuelle?
Vis hele sitatet...

Du kan være hetero i den grad at det i overveiende grad stemmer overens med livsstilen din, men likevel har en liten biseksuell side som kan være så liten at du gjerne bare merker et fåtall ganger i livet ditt, eller så kan den være så stor at du opplever gjentakende ganger at du tenner på samme kjønn. Det blir opp til deg selv tho om det skjer ofte nok til at det blir stressende for deg å offentlig tilbakeholde denne siden av seg selv.

Les på Kinsey skalaen


Når det gjelder spørsmålet ditt om biseksualitet i hele samfunnet: Da må du overvinne og hjernevaske naturlig instinkt i hele befolkningen, som praktisk talt er umulig. Det ble plutselig veldig mye dummere spørsmål her inne....
Sist endret av KrølleBølleBrur; 17. august 2022 kl. 03:49. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.