View Single Post
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Sitat av Astro Man Vis innlegg
Jeg har kun jobbet med disse fire som har gjennomgått kjønnsoprasjon. Det at de angret hadde stor del av grunnen til at de kom i kontakt med meg og mitt arbeidssted. De som går igjennom denne prosessen og er fornøyd trenger vel ikke psykisk helsehjelp antar jeg.

Disse jentene var 17-18 år.
Vis hele sitatet...
Jentene var 17-18 år da du møtte de i ungdomspsykiatrien, så de var enda yngre da de fjernet brystene sine? Og så tok det enda noen år før de angret og havnet hos deg? Måtte de til utlandet for å få utført slike operasjoner uten å være myndige, eller hva skjedde der egentlig? Fikk de lov av foreldrene sine? Det høres jo veldig spesielt ut!
Hva er forresten aldersgrensen på din ungdomspost? Her hvor jeg bor kommer man gjerne rett inn i voksenpsykiatrien når man blir myndig.

Sitat av Astro Man Vis innlegg
Er det problematisk at jeg tenker dette? Jeg prøver ikke å omvende deg til å være enig med meg og selv om du virker som en hyggelig og oppegående person så vil jeg ikke skifte mening selv om du ber meg om det.
Vis hele sitatet...
Det som er problematisk er om du gikk inn i denne diskusjonen uten å være villig til å forandre egne eller andres meninger. Dette er jo et diskusjonsforum, ikke din dagbok.

Sitat av Astro Man Vis innlegg
Ok. Er enig i at jeg er rigid i dette temaet.
Vis hele sitatet...
Synd om du stopper der. Ta også neste skritt og faktisk vurder hvor berettiget og klok den rigiditeten er. Det virker jo som om du egentlig forstår hvor feilslåtte dine argument er.

Det er fullt mulig å diskutere disse greiene på freak, og andre steder. Det er få eller ingen som mener at man per i dag kan skifte biologisk kjønn. Den eneste grunnen til at du har grunn til å føle noe som helst slags utenforskap her med dine meninger, er at du holder på et dårlig begrunnet semantisk argument. Hva holder deg tilbake fra å gå litt i deg selv på det?
Sist endret av Mullah; 26. juli 2022 kl. 13:16.