View Single Post
Sitat av Fulmen Vis innlegg
Det er det vel ingen som gjør heller? De blander seg vel inn først når du åpner kjeften i det offentlige.
Vis hele sitatet...
Noen vil jo at disse synspunktene skal bli ansett som fakta og erstatte det biologiske prinsippet. Da antar jeg de mener det skal være gjeldene i alle arenaer. Men så lenge man ikke sier noe offentlig om hva man tenker så vil jo selfølgelig ikke folk si noe. Jeg støtter folk i å ha deres egen virkelighet, men jeg syns ikke at de kan kreve at jeg tar del i den. Selvfølgelig kaller jeg folk det de vil kalles for og er ikke interessert i å lage noen debatt når folk forteller om hvordan de har det.

Vil også presisere det jeg skrev ovenfor om å skjerme sønnen min mot pridetoget ikke handler om pride generelt. Kun det toget som jeg mener er for voksne folk.

Jeg får ikke til å sitere deg mullah.

Men jeg tror ikke transmiljøet tenker så mye på anger. De sier vel at del ligger på rundt 1% og at det ofte kommer av at de som har gått gjennom en transprosess og angrer gjør det fordi samfunnet ikke aksepterer deres nye identitet.

Om jeg har opplevd mange som sliter med identitet og drar inn kjønnsidentitet som hopper frem og tilbake i kjønnsidentitet? Ja.

Nå er det jo noe som heter gender fluid også som dekker dette fenomenet.

Det er en økende andel av folk med utviklingsforstyrrelser som tar del i transbevegelsen men det hører jeg også lite om. Men folk med aspberger sliter ofte med kropp og sexualitet og min hypotese blir da at de tenker at de er født i feil kropp kan være forklaringen.

Jeg har ingen interesse av å prakke mine synspunkter på de jeg jobber med men ser en utvikling av at det blir mer utbredt. Noen sier det er fordi det er tryggere å stå frem med disse tankene og andre sier det er fordi fenomenet er samfunnskapt. Ikke vet jeg men dette blir som sagt på kanten av temaet i tråden.
Sist endret av Astro Man; 25. juli 2022 kl. 16:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.