View Single Post
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av varmtarm Vis innlegg
Jeg mener at seksuelle preferanser og lingewnde burde holdes privat, ikke paraderes en hel måned i året, trykke det flagget og nakenhet osv i trynet på alle.
Vis hele sitatet...
Du deler åpenbart mykje tankegods med islamister ja.

For det første er grunnen til pride at homofile er utsette for systematisk forskjellsbehandling. Fortsatt. Kyrkja let prestar reservere seg. Dei har langt høgare sjølvmordsrate enn resten av befolkinga. I mange land er det fortsatt straffbart. Også viare, også viare.

Dei kjempar for retten til å leve, og til å eksistere. Kvifor skal ikkje dei få feire det ein månad i året? Heterofile får jo trykke sin seksualitet i trynet på deg i så godt samtlige tv-kanaler meir eller mindre 24/7? Eller i bøker? Eller overalt elles i samfunnet?

Det er historier om homofile som vert banka fordi dei held hender eller kysser offentleg. Det er ingen liknande historier om heterofile par.

Difor er det framleis behov for pride!
Sitat av varmtarm Vis innlegg
Dette kombinert med masse innvandring osv er jo å be om trøbbel. Ikke nødvendigvis PST sin skyld ene og alene, det er jo en rekke avgjørelser fra flere instanser her jeg anser som svært kritikkverdig.
Vis hele sitatet...
Det er altså ikkje majoriteten av innvandrarar som dukkar opp på pride med våpen. Det er og verdt å notere seg at vedkommande har hatt store delar av oppveksten sin i Noreg, og at den religiøse overbevisinga etter alt å dømme er av relativt ny dato...
Sitat av varmtarm Vis innlegg
En ting er homofili, jeg stiller meg kritisk til resten av hva Pride bevegelsen står for, og krever at alle andre skal bare akseptere. Dette blir lært i barnehager også, noe som kalles for "grooming".. Tankegodset ditt virker vel mer som du støtter denslags da.
Vis hele sitatet...
Då har du neppe undersøkt kva Pride og FRI faktisk står for. Det er heller ikkje snakk om grooming, men om opplæring i kropp og seksualitet. Her kan du lese om FRI sitt Rosa Kompetanse. Her kan du lese FRI sitt arbeidsprogram.

Dei framstår ikkje akkurat som forkjemparar for pedofili, slik du forsøker å hevde. Eg kan ikkje hugse å ha sett ting frå nokon aktive i t.d. FRI som antyder at dei ser spesielt positivt på overgrep. Kan du vise til slike døme? Hugs at personar som forsøker å delta i pride ikkje nødvendigvis er spesielt representative for pride.