View Single Post
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av veerner Vis innlegg
Tror ikke både jeg eller du har bio teknologi forståelse, eneste vi kan er å tolke informasjon som andre har skrevet.
Da vi mennesker blir eksponert av forskjellige sider og ingen brigde informasjon checking, kan ofte det bli biased.

Om du leser beskrivelsen i YouTube videoen, kan du få bekreftet hva han snakker om.
Mulig jeg er nå i et kognitive situasjon, leste linkingen din men selv den er i tvil





Det beviser at Ivermectin ikke har effekt når en blir innlagt, (har vært syk lenge)



Det handler ikke om å overbevise deg, men en sunn diskusjon, noe du tydeligvis ikke klare når du begynner med "superior oppførsel" fordi jeg ikke leste det.
Vis hele sitatet...
Det er klart at du jakter etter informasjon som støtter ditt syn når du tror det ligger noe dypere mening i de setningene du har sitert fra studiene jeg lenker til: Det er ganske standard språk blant forskere. Det vi derimot også må ta høyde for er at ingen studie så langt har vist banebrytende positive effekter av å bruke ivermectin mot COVID-19 annet en det jeg sa tidligere: Vaksinen er hundrevis av ganger tryggere og bedre enn ivermectin.

Jeg er ganske LEI av å bli kalt overlegen når det jeg forlanger helt vanlig praksis i seriøse diskusjoner: NEI du får ikke avvfeie meg som en eller annen elitist bare fordi jeg konstanterer fakta: Youtube er ikke en kilde til fakta og er oversvømt med propaganda og feilinformasjon.

Så jeg repeterer meg igjen: Du evner ikke å identifisere ivermectin som en ingrediens i Stromectol og du forventer at jeg skal ha noe som helst tillit til din kritiske sans og evne til å forstå medisinske studier?

Sitat av veerner Vis innlegg
Ta en titt på John Campbell sin YT om Pfizer og likheten rundt ivermectin
https://www.youtube.com/watch?v=ufy2...r.JohnCampbell
Vis hele sitatet...
Jeg har nå sett videoen, og bare for å være sikker: Sammenligner du Ivermectin og Pfizer sin vaksine eller Nirmatrelvir/PF-07321332?
Sist endret av Dodecha; 1. februar 2022 kl. 13:31. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.