View Single Post
IS i vann vil ikke heve havnivået.
konspi, mulig? men hvorfor bygger de størte klima"advarslerene" villaer 50 meter fra vannet?
planter og trær trenger c02 for å overleve.. vi har da alle lært om fotosyntesen en eller annen gang tilbake?

Det kan hende at vi kanskje må flytte opp nord alle mann fordi sør blir for varmt, men nei. bekymrer meg egentlig ikke noe.
Afrika og store deler av Asia har vi lært har vært varme land alltid.

om noen sier tenk på dine barn så har jeg foreløpig aldri tenkt å få barn, for den verden som er etter jeg er død den vil jeg ikke utsette mitt avkom for.
Jeg bør skrive mer så folk ikke tror jeg er heeelt idiot.

Jeg tror verden kan bli farlig ja.
Flere konflikter med krig og uro har gjort at mange mennesker flytter på seg og fler vil nok flytte på seg etter hvert ja.

Det er uro med våpen og krig, men jeg tror ikke det skjer i vår generasjon.. når jeg er død og god så skal mitt barn leve videre, og hva som skjer etter jeg er borte det tørr jeg ikke tenke på. Dog lever vi og jeg nå ikke om 60+ år.

Men om jeg skal isolere og bare tenke meg og norge så tror jeg ikke vi har noe bekymring med det første.
Jeg pleier å se på hvordan det er her, ikke hvordan det er andre plasser når jeg skal se på "levlighet".

Ergo da kommer norge veldig godt ut og vil det. Vi sliter ikke med masse søppel over alt, lite vann i springen eller mat. vi sliter ikke med mangel på grønnelunger og vi har ikke SMOG eller hva det heter. selv på de værste rushdagene er det ikke smog og dritt i lufta. lufta vår er rein og kommer til å være rein lenge.
Vi sliter ikke med tørke eller massiv kulde. kanskje ett par uker i sommer og vinter men thats it.

please les hele innlegget før du skal "tear me appart"
Sist endret av VitoScaletta; 3. juli 2021 kl. 15:56. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.