View Single Post
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Når jeg leser dette så virker dette som et direkte speilbilde av min egen ungdomstid, utenom dårlig hygiene.

Jeg tenker å tro at de som brukte ungdomstiden på gaming er ekstremt asosiale. Og de sosiale antenne må øves og trenes opp. Og det innebærer å komme seg ut av sin egen komfortsone.

Min "redning" var anabole steroider. Det fikset utseende mitt men de sosiale antenne mine var fortsatt helt på bærtur. Etterhvert i 20 årene begynte jeg å bli invitert på fester og alkoholen håndtere mine dårlige sosiale ferdigheter. Dette pågikk i et par år før det gikk opp et lys for meg at jeg så relativt bra ut. Da ble den nye meg at jeg spilte mye på at jeg var noob på det sosiale og det funka for meg. Jeg møtte en jente på et nach som endte opp med et ONS. Et par måneder senere var hun min første kjæreste godt oppe i 20 åra.

Nå anbefaler jeg ikke AAS til noen men for min del var det det som var triggeren for at jeg ble mer interessert i kosthold, trening, hygiene, utseende og jenter.
Vis hele sitatet...
Steroider er nok ikke aktuelt, men ser greia med det å få en bedre fysikk. Jeg har faktisk drevet ganske aktivt med trening og vært ganske god på kosthold, men har ikke gjort så store underverkene for min del. Det er uansett noe jeg sikkert kommer til å begynne med igjen etter hvert. Fest og alkohol er jeg ikke særlig begeistra for, så det er kanskje litt ulempe, da det virker å være en av anledningene der folk ofte møtes. På den andre siden betyr jo det at jeg må finne andre plasser å møte folk, som kanskje øker sjansene for å finne rett person, og ikke bare finne noen som er villig (hvis det gir mening).