View Single Post
IT-Konsulent
297
Sitat av Spade6179 Vis innlegg
Etter at jeg åpnet denne tråden, fortalte mannen min meg at han ikke ønsket å flytte til Norge. Vi ble i Florida og håpet å flytte til Portland, Oregon i 2020 før COVID ankom. I fjor, av forskjellige grunner, bestemte vi oss for å skilles. Siden 2016 har jeg ønsket å flytte til Norge, og jeg håper jeg fortsatt kan gjøre det alene.
Vis hele sitatet...
De fleste i norge bryr seg 0 og niks om din seksuelle legning. De som eventuelt bryr seg gjør det om de vil innlede forhold. Og da er det greit å vite om du er interessert i dems legning eller ei.. Det finnes noen som mener ting, men de er som regel veldig gamle eller dypt relgiøse.. I 2019 var det 56 anmeldelser mot LGBT personer i Norge, såkalt hatkriminalitet. Det varierer mellom stygge ord og grov vold. Det er 56 anmeldte hendelser for mye. Men er i det store bilder svært lite. Noe diskriminering er det, men som regel fra ekstremisme i forskjellige varianter. Norge er tolerante og vi ønsker alle gode mennesker velkommne 🥰 Håper du kommer til Norge! Fin natur, gode levevilkår, fri rettshjelp, «gratis» skolegang og «fri» helsehjelp. Legetimer koster fra 260 kroner, og sykehusopphold er i hovedsak gratis. Jobber finnes det mye av og vi virker kanskje like kalde som vintrene, men vi er varme når du blir kjent med oss 👌🏻