View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av _abc_ Vis innlegg
Og hvor mange overdosedødsfall er egentlig drap? Det har skjedd og det er vel også minst en rettssak på drap via overdose?
Vis hele sitatet...
Jo, mange er drap eller judas doser som det er kalt, masse sånt som foregår her jeg er i fra og i miljøet, en god kompis av meg døde av overdose for 1år siden, ryktene sier at det bar drap. "H*n ga han 0.3 og sa det var 0.1" Men politiet kan ikke gjøre noe med rykter som bevis.


Men tråden handler om det jeg skrev først ikke drap.

Men la oss snakke litt om nøyaktig heroin, man kan jo kjøpe en med 20% renhet og bli vant med den dosen de hadde der, men så plutselig fikk de en på 40%+ renhet, i et sånt tilfelle er det ikke dealeren sin skyld.

La oss gå litt inn på benzodiazepiner, der mister man jo all impulskontroll og hiver i seg myeee mer.

Det burde blitt tatt opp med folk, sånn vi kunne endret akkurat dette.

Om vi hadde legalisert alt av narkotika f.eks hadde det ikke vært sånne tilfeller og sikkert mindre død og mindre bruk hos unge, jeg tror at grunnen til at alkohol er så mye brukt blant unge er at man kan stjele i butikker (etter erfaring) men tobakk er bak disk å vanskeligere å få tak i, det kommer jo fremdeles til å være bruk og misbruk blandet unge selvfølgelig, men mindre bruk må vi ikke se bort i fra.


Om man hadde kjøpt heroin (eller andre ting) som var blandet med fentanyl f.eks burde selgeren blitt straffet syntes jeg, men man vet jo heller aldri om det var h*n selv som blandet ut eller personen han kjøpte av igjen. Ond sirkel dette.