View Single Post
Sitat av Realist1 Vis innlegg
Det er jo faktisk Skravleklassen selv du siterer, så regner med de er fullt klar over det.

Jeg var litt usikker på hvordan jeg skulle tolke innlegget selv, men kanskje det er for å få folk litt ekstra nysgjerrig på podcasten?
Vis hele sitatet...
hehe sorry jeg er så noob på forum-greier, vet ikke hvordan man hverken @-er eller siterer eller hva enn, bare tenkte høyt at tøffe tom også kunne vært en kul fyr å ha med i en sånn freak/skravleklassen/ama-episode... egentlig åpen for å ha med hvem som helst av freak-brukere som de andre brukerne her er nysgjerrige på å stille spørsmål. Min rolle er vel egentlig bare å tilby en plattform all den tid vi allerede har det - for å lage et podcast-forum der freak-folk kan komme og snakke og svare på som som er interessante for andre freak-folk... jeg har det vel for vane/uvane alt etter som øyet som ser å bare skrive høyt det jeg tenker, uten noen veldig grandios tanke bak. Tenker bare enkelt og greit at konseptet podcast (som vi har) + freak (brukere som folk synes er spennende) + AMA-riggen høres ut som en winning combo. Kom gjerne med ideer/tips/motforestillinger/innspill