View Single Post
Min tanke med å foreslå deg var at jeg var litt interessert i hvem personen bak all den kunnskapen er. Men skjønner at du ikke nødvendigvis kan stå frem med fult navn.

Når det gjelder tema kan dere jo snakke litt om dette makkverket av en rusreform som vi aldri blir enige om og kanskje litt spesifikt om dine personlige tanker til legalisering av hasj og marihuana. Tenker du at en legalisering vil være positivt for deg personlig? Eller tenker du litt som meg, at nå som man først har opparbeidet seg bra varer til god pris kan staten likeså godt holde seg utenfor i stede for å tilrettelegge for 4 og 500 pris pr gram. Det er i hvert fall min store frykt ved å åpne opp for noe som ligner for mye på Vinmonopolet. Det er dyrt nok i utgangspunktet, og det er rett og slett meningsløst å legalisere om man ikke enkelt kan utkonkurrere det svarte markedet.

Så har du vel en hvis interesse for og erfaring med noen spesifikke psykedeliske stoffer? Du kan jo f.eks fortelle en god tripp historie? Evt om du har hatt møter med politiet også. Men nå veit ikke jeg om du har planer om å sitte med anonymus maske og tenke over hva som kan knyttes til deg eller om du bare har tenkt "fuck it".

Har du nevneverdige hobbyer innen musikk eller kunst? Hva jobber du med? Og der er vi sikkert langt over grensa for lengst?

Et siste nevneverdig tema som kan diskuteres er research chemicals. Erfaringer? Tanker? Meninger?

Helt rått at forslaget mitt skal til livs.
Ønsker deg og skravleklassen lykke til!
Sist endret av knert1; 12. september 2021 kl. 11:25.