View Single Post
Sitat av equimanthorn Vis innlegg
Hehe I hear ya, er virkelig ikke noe fan av den type trap jeg heller, men all bruk av autotune er ræva synes jeg er litt for gæmlis (altfor gæmlis), det er mye god trap der ute og men det er vanskeligere å finne gull blant all gråsteinen i den sjangeren. Tja, kvalitativt sett matcher jo myer av de gutta der mange folk i statene, i motsetning til Dirty Oppland selvom jeg selv digger Dirty Oppland noe innmari, som et eksempel. Grunnen? Norske produsenter klarte jo ikke mekke beats på 2000-tallet. Nå kan man jo si at 2000-tallet hadde sine musikalske utfordringer andre steder også men de hadde om ikke annet hederlige unntak i midten der som Common med Be, og alt det som videreutvikla 90-tallet på starten der så klart, altfor mange skiver til å nevne. Sånn musikk har heldigvis fått ei nisje nå, mye god ny rap i god gammel boom bap eller G-funkstil som produseres nå om dagen som videreutvikler ting i motsetning til DRM klikk mener jeg, haha. Mye heller mumbling enn Pitbulll og Flo Rida, det sugde det!

Kanskje lastebilrap er tingen, nei vent, Side Brok eksisterer jo, det er enda verre igjen! Men ja, Dutty Dior er ikke hva man kan kalle undergrunnsrappper. Nei, nå er det første gang på en liten stund jeg har vært fjern, setter på Mos Def sin Black on both sides etterfulgt av noe A tribe called Quest ass!
Vis hele sitatet...

Nei men må si jeg er skremt over at Dotten Dior har så mye avspillinger på spotify hehe. Mye god HipHop der ute men mumblerap det holder jeg meg for god for haha! Mos Def er åh! Copywrite har mye kult! Hører på alt mulig, og DRM Klikk har et spessielt sted i hjertet! Min snikpromo grunnet bekjente som har laget og syns de er undervurdert som fan, men nå fikk du min tillitt tilbake ihvertfall