View Single Post
Sitat av Investigathor Vis innlegg
På den andre siden de jeg beskriver over, mennesker jeg i bunn og grunn ikke forstår hvorfor har fått uføretrygd.
Vis hele sitatet...
Det at du ikke forstår det er i seg selv ikke noen garanti for at det ikke er en god grunn. Det er jo ikke alle sykdommer man nødvendigvis snakker med alle om.

Jeg kjenner også et tilfelle som munted artist sitt (det var en annen ordning enn ufør) der diagnosen var såpass sjelden at nav bare ikke forholdt seg til den.

TS, om du klarer å finne en måte å være i alle fall delvis i jobb på så er det som regel det beste altså. Men hvis du har prøvd en stund så regner jeg med du vet det best selv.

Sitat av Investigathor Vis innlegg
Mens person B uten synlige eller selvfortalte relevante vansker, på spørsmål om hvorfor vedkommende ikke arbeider svarer "e gidde itje". Da er det litt lett å klø seg litt i hodet og spørre, hvor lett er det egentlig å få uføretrygd?
Vis hele sitatet...
Vel, du kan trygt gå ut fra at dette ikke var grunnen hen oppgav til legen og nav. Så da spørs det om det er legen sin eller deg hen ikke vil snakke åpent om helsen sin med, og da tipper jeg egentlig deg.
Sist endret av *pi; 11. oktober 2019 kl. 23:53. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.