Tråd: REGELENDRING Anonym posting
View Single Post
Sitat av Xasma Vis innlegg
Både tone og kvalitet er grunnlag for å rapportere, gitt at de er dårlige nok. Jeg har iløpet av min tid her enda ikke blitt sur for en rapport - jeg har vært uenig, og lukket saken, men aldri blitt sur, om noe har jeg mang en gang ønsket flere rapporterte. Så det er bare å rapportere det man mener ikke passer inn. For å si det veldig enkelt, er det en mye større jobb å moderere tråder enn å rapportere et innlegg, så jeg må innrømme jeg har begrenset med sympati for de som ser et problem og klager, uten at man engang prøver å gjøre noe med det. Utover at det postes i en egen tråd og all innsatsen eller endring skal gjøres av alle andre. For øvrig ikke rettet mot deg spesifikt, men generelt en trend jeg ser, ikke bare her på forumet.



De fleste er ganske langt over snittet kjent med EDB.
Vis hele sitatet...
nå har ikke jeg nevnt EDB som jeg vet om hvertfall, da jeg ikke har hørt forkortelsen før engang?

har ikke tvil om at det finnes folk i staffen her som kan spore folk som bruker opsec om det er det du sikter til..? men igjen så hvorfor bruke all energien som trengs i den prosessen om det ikke er no alvorlig?