Tråd: Maktmisbruk!
View Single Post
Ikke noe og si på at det var jævlig dumt. Men de beslagla heletiden penger av meg som de alltid måtte gi tilbake, så jeg tenkte at så lenge jeg kunne bevise at jeg hadde uttak som dekket summene så ville jeg alltid få de tilbake. 2 av summene hadde jeg kontant for firmaet mitt hadde ikke fått utdelt firmakort enda, og jeg sku kjøpe inn 8 datamaskiner samt stoler/pulter til et callsenter. Samt de jeg leide kontorer av ville ha betalt svart.

Den største summen hadde jeg tatt ut for jeg hadde ei gjeld til folk som ikke ville ha det på kontoen. Jeg antar fortsatt jeg får tilbake alle pengene da ingen av de kan knyttes til noe kriminell handling, men det tar åresvis, og det kan fort koste like mye i advokathjelp som pengene du har fått beslaglagt.

Du føler deg jo og forsåvidt ganske trygg når du oppbevarer penger hjemme og ikke gjør noe kriminelt lenger. Funket dårlig når man hadde besøk av venner som gjorde at politiet kom rennende inn dørene uansett. Men i mi bok er det like harry og bare ta penger fra xkriminelle og sikte de for fiktive narkohandler som sprer seg over 1 år tilbake i tid siden, og hvor som helst i landet, siden de ikke noe holdepunkter for det, som det er og oppbevare idiotiske mengder kontanter hjemme.