View Single Post
Godeste menneske. Jeg synest det er helt nyyydelig at du er åpen om dine utfordringer. Jeg har ingenting fasit svar annet en at jeg vet at alt du har lidd av har potensiale til å bli en styrke du kan bruke til å hjelpe mange andre mennsker som kan trenge en som deg i fremtiden. Og du kan komme deg gjennom dettte, men ting tar tid når hjernen blir edru og må møte demonene man ikke kar konfrontert. Men fortsetter du å ruse deg undergraves problemene bare mer.

Jeg bare synser her, men jeg antar det finnes psykologer med forskjellige innfalsvinkler. Selv ruset jeg meg og ganske mye når jeg var ung, selv om jeg ikke ble narkoman. Jeg gikk litt alternative veier, og det var det som hjalp meg. Jeg startet med meditasjon, begynte å spise sundt osv.

Jeg sier ikke dette er noe fasitsvar for deg, men kansje. Noen mener disse motiavasjonsvideoene er klisjeakitige, men likevel tror jeg det kan være nyttig å ernære hjernen din med frø som kan vokse seg til de blomstene(i metaforisk form) du selv ønsker å se inn i i fremtiden.Finne frem krigeren i deg å bli den du er født for å bli. Uansett masse lykke til <3


https://www.youtube.com/watch?v=R_fqcruPL30