View Single Post
Sitat av Mentalbox Vis innlegg
Nyhetsspeilet ≠ projectcamelot
http://projectcamelot.org/norway.html
Aldri likt nyhetsspeilet. Artiklene er greie nok, men noe er bare feil ellers
Vis hele sitatet...
Jeg ser du referer til project camelot, og da må jeg spørre deg; Hvorfor godtar du ukritisk at de bruker en kilde de hverken tør eller kan vise bilder av? Hvis dette er så stort, hvorfor må de anonymisere politikeren.

Nå kan jeg ikke snakke for andre enn meg selv, men dette heiser er stort flagrende rødt flagg når det gjelder troverdighet. Det er omtrent som å si "jeg hørte av en at [...], men jeg kan ikke si hvem det var". Null troverdighet i mine øyne.

Jeg blir faktisk personlig meget overrasket over at noen i det hele tatt vurderer å bruke den siden som kilde.

Hadde jeg vært overbevist om at jeg var på sporet av noe stort hadde jeg gått fullt og helt inn for å belyse saken klart og tydelig. Og vil man få frem saker i dagens Norge er det i utgangspunktet null problem å få til dette om man er villig til å bruke litt tid og resurser på dette. Men sannheten er at alle "sauene som blindt danser til regjeringens pipe" innser at dette er vås fra ende til annen. Og konspirasjonsteoretikerne er så bastante fordi de ikke forstå at alle oppegående mennesker gjennomskuer dette for det tullet det er.

Nå må hvem som helst gjerne betegne meg som arrogant og blind, men vi får se den 22 desember 2012. Jeg har ihvertfall bokmerket denne tråden og skal virkelig godte meg morgenen 22 desember hvis den fortsatt ikke er lukket. Jeg er ytterst spent på hvilke forklaringer folk da har på at alt de så sårt har forfektet viste seg å være oppspinn fra ende til annen. Det blir litt som når man avslører at julenissen for små barn kan jeg se for meg.

Jeg har jo forsåvidt ingenting å tape på å gå så bastant ut mot disse "bevisene".