View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Siterer ikke alle, men takk Anonym "Løs Hare" for god info og link til å sjekke egen lokasjon. For meg nå så dukker den opp 10 minutter unna, så da er det vel ikke helt utenkelig at den kan dukke opp 40-50 minutter unna også iblandt?

@KarlsenK : Det står ikke hvordan enhet som er brukt så da går jeg ut fra PC, det er i skoletida hennes og jeg veit hu er på datarommet en del på skolepc. Noen dager har den vist riktig område, andre dager helt feil område, er det mulig da fra samme datarom? Eller hva veit jeg egentlig, kanskje det er flere datarom der! Skulle jo tro de hadde samme nettverk på pcene der uansett eller. Hu har ikke egen laptop med på skolen. VPN tviler jeg på @Tarm

Og til @Myoxocephalus og dere andre, nope jeg driver ikke å overvåker hu eller er noe særlig stressa paranoid her, ikke noe parforholds-tråd det her, men en om teknologi. Bare nysgjerrig på åssen det funker. Fant ut av det her ved en tilfeldighet fordi jeg leste om logging i Google My activity her inne i en tråd i forbindelse med hvordan noen ble busta av snuten på nettsøk selvom de hadde sletta loggen sin i browservinduet, så jeg skulle sjekke det ut og så tilfeldigvis at siden dama og jeg deler google konto har det komt opp en del greier fra hennes søk også. I noen av søkene så er det en kart-pin der man kan trykke på og se "omtrentlig lokasjon", det står under "basert på din tidligere posisjon" så det trenger ikke være posisjonen der søkene er gjort fra såvidt jeg skjønner. Men hun sier at hun ikke har vært i det området som kommer opp som posisjon her. Andre søk viser som sagt riktig område. Det ekkke fordi jeg er sjalu at jeg lurer på hvordan den logginga funker, men fordi det generelt er greit å vite