View Single Post
Trådstarter
74
Takk for svar folkens, da kan jeg ta en legetime uten bekymringer. Har svært vanskelig for å få meg nyktre venner da jeg ikke en en glad gutt og fornøyd gutt helt enda og lite til felles da jeg har levd ett helt annet liv.

(Har hatt flere nyktre folk jeg har heng endel med og blitt venner men er liksom noe som bare ikke fungerer.

Jeg er en som setter ærlighet og respekt for venner høyt og hjelper bestandig vist jeg har mulighet til og hjelpe med feks penger så masser jeg ikke eller stresset eller skal ha noe ekstra. Eller hjelpe en venn å flytte sier aldri nei og skal ikke ha noe for det (greit om han har 1pils når vi holder på, men noe mer en det tar jeg ikke imot)

Flink til å lytte på venners problemer som aldri blir sagt videre selvom vi skulle hatt en krangel så er det noe jeg aldri hadde sagt videre.
Prøver etter beste evne å åpne meg tilbake, sparer litt så det ikke blir helt sykt deprimert å høre på men forteller om problemer.

prøver ikke å skryte på meg at jeg er verdens beste kar men føler jeg er over gjennomsnittet snill med venner, for en venn av meg er en jeg bryr meg om å blir glad i. Men kontakten dør alltid ut fra den andre siden. Prøver å få de med ut å gå en tur,bowle ta en pils eller bare spise no. Greier ikke helt å skjønne hvorfor, men det kan godt hende det er noe jeg ikke merker selv. Noen tips her også snille mennesker hadde satt utrolig pris på det vert fall �� bytte navn på tråden, "Kom å hjelp til å oppdra Tony, han er 2 uker gammel å trenger å lære alt unntatt å puste" sorry måtte bare men utrolig koselig at noen svarer.


Men hadde vært fint og hatt en tråd om depresjonen så vi kan få og gi små tips. Depresjon føles ut som og drukne alene, mens alle andre har på redningsvest.

Kanskje din ide men kanskje det kunne hjulpet å vist at du ikke er helt aleine

Blir bare surr på det innlegget mitt men stresser litt for skal være med min kjære far som jeg har begynt å prate med så det er en positiv ting