View Single Post
Idag fikk jeg for meg at jeg skal skrive ett spørsmål fra hjertet, uten å feige ut som jeg pleier.(Skreiv en i natt, brukte 4,5t så sletta jeg den, kan heller skrive den på nytt inatt vist den her blei helt jævlig å dere trenger litt mer? men fikk bare plutselig selvtilliten til og poste en så måtte skynde meg)

Gutt/mann 24år
Kan ikke huske sist jeg har vært glad, uten selvfølgelig akkurat når jeg tok lappen, med noen kompiser og etter noen pils når jeg føler meg utadvendt å det bare er god stemning med shit snakk.

Har 100% fast jobb, noe som er "fritiden" min, bare jobbet der 2år så har forsatt mye å lære så da glemmer jeg meg litt vekk

Er selv nykter men etter å ha vært i "miljøet" i 7år så har jeg ingen nyktre venner å henge med så vanskelig å fylle dagene. De blir lange å mye tenking, og null glede eller interesse for å gjøre annet enn å ligge i sofaen og se på YouTube videoer.



Humøret er alltid bare helt flatt, aldri glad sånn bare for meg selv. Men har hatt det sånn så lenge jeg kan huske å når det virkelig holder på å briste så "TONY NÅ TAR DU DEG SAMMEN, HVA FAEN!?) Sitter selvfølgelig alene når jeg gjør det så ikke andre tror jeg er gæren fyrer jeg på med noen slag i trynet sånn bare for å få litt fokus igjen. Sånn jeg har gjort i alle år å det har funka frem til i forgårs. Da gikk jeg tur med bikkja å måtte bare sette meg ned greide ikke stoppe å grine som en kjærring, prøvde å ringe faren min klokka 4 på natta fordet, det jeg aller helst ville ha var en klem. Var bare som om alt jeg har trøkt ned i alle år kom opp. Fikk snakka med min far som jeg fikk en klem av å en lang god samtale. Tror jeg kan telle på 1 hånd hvor mange klemmer jeg har fått av han oppgjennom eller glad i deg. Han er av den eldre garde der vi ikke snakker om følelser eller viser følelser, men takk gud den klemmen trengte jeg

Gidder ikke poste anonymt engang. Lov å ha det vondt.
Lurte egentlig bare på om litt utifra det jeg skreiv om jeg er deprimert eller bare en litt flatt kjedelig person?
Hadde en ikke så fin barndom men vil prøve å ikke skrive så mye om den, men var mye løfter å skuffelser og mye mer som jeg hadde beskrive i den jeg sletta, og det var fra de du forguder som barn uansett åssen eller hva de gjør.

Kom gjerne med spørsmål men aller helst noen tips, skal ha en lege time vil bare vite om jeg går ned der og driter meg ut Har ADD foresten så hode jobber på 190% hele tiden 24/7. Så kan ha noe med at jeg rett og slett bare er sliten? Vær så snill svar, på pm vist du ikke vil svare her
Bare å slette tråden admin på slutten av dagen, ingen vits å ha en sutre tråd her