View Single Post
Salvinorin A trenger jo ganske høy temperatur for å bli sluppet løs fra plantematrealet.
Brukte dere stormlighter til å tenne på pipa, Lille sol<3? Hvis dere har brukt en "vanlig" lighter med lavere flammetemperatur til å fyre opp pipa tidligere, kan mye av Salvinorinen ligge igjen i oljen i pipa. Isåfall kan jo det være en medvirkende årsak. Men det behøver ikke ha noe med saken å gjøre heller.

Jeg hadde ikke røyket THC på flere uker før to dager siden. Og da jeg røyka en stor joint på kvelden i forigårds imens jeg sartt ute og ventet på trikken ble det faktisk for mye for meg også.
Jeg observerte fargehallusinasjoner i form av gult lys og bevegelse i statiske gjenstander.
Holdt faktisk på å besvime når jeg skulle gå på trikken. Svartnet helt for meg og en ubehagelig angstaktig følelse dominerte følelsesspekteret mitt.

Men jeg kom meg raskt. Men så rulla jeg meg en joint hjemme igår. Og da skjedde det igjen! Da var det heldigvis bare å legge seg i senga, men hadde jeg vært ute i gatene kunne det ha sett stygt ut.
Har røyket mange ganger daglig tidligere uten noe problemer, så det kom litt brått på meg. Mistenker at hasjen var veldig god og jeg var veldig trøtt og sulten.
Om man er veldig sulten når man røyker kan det lett bli en uønsket effekt.

Og dette var hasj, ikke weed. I motsetning til de fleste andre jeg kjenner synes jeg hasj i større grad enn weed kan, under enkelte omstendigeter, fremkalle angstfølelese i kroppen.

Så vær forsiktig med å røyke piper eller altfor feite jointer hvis man ikke har gjort det før, eller hvis det er noen uker eller mer siden sist.
Sist endret av Vasall; 7. oktober 2007 kl. 16:46. Grunn: glemte å nevne hallusinogene sympt. som er temaet.