View Single Post
Anonym bruker
""
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg er en typisk "binge"-drikker. Jeg er tilsynelatende velfungerende ift. skole, venner, samboer. Jeg har imidlertid en liten hemmelig. Jeg tåler ikke alkohol. Drar jeg ut for å feste med venner drikker jeg gjerne den påfølgende dagen, alene. Jeg har fått resept på Selincro. Som nevnt i denne tråden binder den seg i reseptorer i hjernen slik at du får ingen belønning av alkohol. En vil likevel føle seg full.

Jeg prøvde den nevnte medisinen for første gang noen uker tilbake. Jeg var veldig nervøs, og spent på hva som ville skje. I den forbindelsen hadde jeg handlet inn en six-pack med øl for å se hvorledes dette kan fungerer i praksis. Jeg klarte å drikke to av ølene som jeg hadde kjøpt. Det har jeg aldri klart tidligere. Jeg pleide å drikke til det er tomt.

Når det kommer til bivirkningene var de noe hard for meg. Jeg klarte ikke å sove ordentlig før den tredje natten. Jeg var kvalm, svimmel og klarte ikke å konsentrere meg i de påfølgende dagene. Vil jeg ta medisinen igjen? Ja det vil jeg, fordi disse bivirkningene kan ikke måle seg med alkoholabstinenser og de langsiktig konsekvensene som kan komme med å misbruke alkohol. Avslutningsvis kan jeg nevne at jeg har fortsatt de fire resterende ølene i kjøleskapet.