Tråd: Groguide
View Single Post
Sitat av skelly Vis innlegg
Er det noen her som kan tipse meg om noe som justerer PH ned, altså noe jeg kan finne hjemme eller i vanlige butikker?

Har Tr. heim noen butikker som selger piper og diverse?
Vis hele sitatet...
Du kan bruke noe så enkelt som sitronkonsentrat Husker ikke hvor mye på hver liter, men PH test kit får du på alle dyrebutikker hvor de selger fisk=) Så da er det jo bare å prøve seg frem=)

Sitat av skelly Vis innlegg
Kan noen si meg sirka hvor lenge det tar fra harpiksen begynner å vise seg til det er ca 50% brune "tupper"? Har ventet lenge nå og vil ta dem i dag. Har litt for dårlig forstørrelseglass men de har stått nå i snart 11 uker i et hydroponisk system. Skulle ikke hydro gjøre at det gikk fortere? Takker for hurtige svar
Vis hele sitatet...
Når du skriver tupper regner jeg med du mener kjertelhår/stigmaer=) Og desverre er det slik at det varierer endel, jeg har sett planter som har cannabioler så tidlig som 1 uke inn i blomst, selv om planten har over 4 måneder igjen=) Men som regel er det en plass mellom 8 til 12 uker fra blomst til 50%, men planten burde vel kanskje høstes heller når det er ca 75 til 85% brune/røde kjertelhår....

Joda hydro skal gjøre sakene fortere enn i jord, men det er som en trillebår, du bærer fortere, men det er fortsatt du som dytter trilla

Sitat av skelly Vis innlegg

Har redusert en del på næringen i og med at jeg snart håpet på å høste, dermed de gule kantene, men den tog du sikkert

Her må jeg spørre om: Hva i helvette er dette? ligner ikke buds bare en jævla overgrod urte, harpiksen er der ikke heller er det noe slik jeg frykter....NO GOOD?
Vis hele sitatet...
Det er jo cannabis av et slag, bare fått en litt kjip sykdom, tror det er opp til flere mangler, men du kan jo la plantene få stå noen dager så bare høste og sette nye stiklinger=) Jo flere runder du får jo bedre blir du og plantene dine