Tråd: DMT-tråden
View Single Post
en ting man kan tenke på er:
Disse vesenene som er vanlig å se på DMT blir mest sannsynlig lagd i ditt eget hodet, men, hvordan klarer hjernen å lage slike vesener som du aldri har sett maken til før? du hadde aldri klart å forestille deg det, siden du mest sannsynlig ikke har bra nok fantasi.
Om disse skapningene er i slekt med drømmene dine så hadde du mest sannsynlig sett ting som du skjenner deg igjen i, ikke random skapninger som du aldri har sett eller forestilt deg før.

I tillegg så er disse skapningene like for 2 ulike personer som har tatt DMT om ikke like så har dem veldig store likhetstrekk.

Så da må man spørre seg selv, ligger disse skapningene i DMT molekylet eller gjør DMT molekylet sånn at du ser skapninger som ikke er der men som er der, nyktere kan bare ikke se dem, kall det en annen dimensjon.

Dette spørsmålet er noe som vekker min interesse og jeg føler at jeg rett og slett vil forske og studere og putte i meg masse DMT for å finne ut av det, (høres jæveli rart ut, men hadde jeg hat muligheten hadde jeg viet livet mitt til å finne ut av hva som egentlig foregår i hodet etter inntak av slike stoffer)

Grunnen til at jeg er så interessert i det er fordet jeg egentlig er overbevist om at det ligger noe mer bak hallisjonene og oppfattelsene man får på disse stoffene enn en kjemiske formel, altså noe på et "åndelig" nivå!

Har selv opplevd særdeles merkelige ting på andre stoffer som jeg ikke kan beskrive på andre måter enn at det er noe mere bak.
Kan nevne noen eksempler:
Et tre "snakket" til meg, på en rar måte, treet snakket til meg igjennom min egen stemme i mitt hode og fortalte hva det het og litt om historien bak treet, sjekket det opp senere og fant ut at det stemte...
hvordan skal dere forklare den?

En annen gang så fikk jeg en impuls at jeg måtte si noe til en kammerat (ville ha det han hadde i handa og impulsen sa at vis jeg sa det så fikk jeg det)
Ut av munn kom det en liten regle på en måte som gikk i noe sånt som "vil du ha vil vivaldi ha, vil jeg også ha" (husker ikke helt)
Sekundet etter så ga kammeraten min det han hadde i handa til meg, helt uten vidre og han hadde tviholdt på det lenge...
Når vi kom litt mer til oss selv så forklarte han at han skjente at han bare måtte gi meg det, selv om han ikke hadde lyst, handa hans gikk automatisk på en måte og ga meg det og noe sa til han at han måtte gi meg det...

Det er sikkert 20 lignende episoder som jeg har vert borti, men som jeg har delvis glemt.
Og enda 100 episoder til som har vært like merkelige, men som jeg ikke har funnet ut av eller som er umulig å finne ut av.

Vis det ikke ligger noe bak så vet ikke jeg... hadde likt å vist hva som skjer vertfall!
Er det noen kloke hoder her som har en forklaring på disse hallisjonene og det så skriker jeg etter en forklaring
Sist endret av sykofant; 18. juni 2009 kl. 21:20.