View Single Post
Sitat av twixtor Vis innlegg
Går ut i fra det flertallet har og det jeg har personlig erfaring med, at de endelig innså at de kanskje skulle oppgradere dritten sin litt var sannelig på tide.
Vis hele sitatet...
At slim-versjonen kom altfor sent er jeg helt enig i. Å lansere 360-slim fem år etter de første 360-konsollene var ute på markedet mener jeg er tullete. De skulle heller lansert "Xbox 720" på den tida.

Sitat av twixtor Vis innlegg
uansett så er det en god del lettere å plugge i en usb-kabel
Vis hele sitatet...
Hvem har sagt at man ikke kan det med 360-kontrolleren?

Sitat av twixtor Vis innlegg
Du sier PSN suger, okey kan du si hva som suger med det? Før det ble lagt ned/ hacket har jeg ALDRI hatt ett eneste problem med PSN, har alltid vært oppegående og funnet matcher til meg.
Vis hele sitatet...
Det største feilen med PSN (imo) er at det ikke har en Party-funksjon med cross game voice chat. Vi lever i 2011, det er en selvfølge at konsoller i dag har en slik funksjon (regner med at tom. PS3-fans er enig med meg her). Jeg liker også Challange-systemet bedre enn Trophy-systemet, men det er meg om det.
Men nå har ikke jeg PS3 selv og har ikke testet PSN så mye. Mulig det finnes et par ting med PSN som er bedre enn Live. I så tilfele, vær vennlig å informer meg.

Sitat av twixtor Vis innlegg
Når vi snakker om at xbox utnytter dårligere hardware bedre så betyr det jo bare at ps3 har mer å utnytte i senere tid og mer å gå på.
Vis hele sitatet...
Xbox ble lansert i 2005, med harware fra 2005 og bakover. Med det i tankene er det imponerende hvor bra den kjører spill i dag. Det er jo såklart veldig begrenset hvor lang tid fremover dette varer, derfor tror jeg (og håper) at det ikke blir fem nye år til 720 er ute på markedet.

Sitat av twixtor Vis innlegg
før måtte man kjøpe en ekstern trådløs antenne... ...å lage en konsoll uten wi-fi er jo galskap..
Vis hele sitatet...
Sant det. Før. Men nå har det seg sånn at vi ikke lever i fortiden, så oppegående folk som skal kjøpe xbox i dag kjøper Slim.
At konsoll uten wi-fi er galskaper er jeg i grunn meget enig i.


Sitat av twixtor Vis innlegg
Det har faktisk lettere interface, dette er tested, søk det opp på youtube, gidder ikke gå nærmere inn på det, er en serie med rundt 10 episoder på ca 6 min hver som dekker alle kategoriene.
Vis hele sitatet...
Igjen. Det er ikke noe "faktisk lettere interface". Det er ganske enkelt opp til hva hvert individ synes, uansett hvor mange tester du refferer til. Det burde være eksempel nok at jeg synes xbox-interface er enklere, og du synes at PS3 er enklere.
Og hvis du snakker om TechnoBuffalo-serien (eller noe sånt), så har jeg sett den.

Sitat av twixtor Vis innlegg
Ingen som har sagt at du skal dele opp skjermen din, men for eksempel til fifa er det gøy.
Vis hele sitatet...
Godt poeng. Problemet blir jo at man aldri får ballen for seg selv.

Sitat av twixtor Vis innlegg
PS3 er fortsatt stillere enn xbox'en, selv den nye.
Vis hele sitatet...
Den lille forskjelden er ikke merkverdig.

Sitat av twixtor Vis innlegg
Ingen her som har nevnt noe om at noen som helst bruker noe som helst som piñata, heller ingenting om at det er brukeren sin feil, så vidt jeg vet er det xbox sin skyld at spillere får RROD. Med mindre de låser den inn i et lite skap og den brenner seg, etc.
Vis hele sitatet...
Å bruke den som piñata var noe jeg sa for å sette det litt på spissen. Men jeg har sett mange som behandler konsollen sin helt feil. Slenger den fra seg etter LAN, løfter den mens spill pågår, etc.
Når det gjelder RROD (REOD) så er det en veldig minimal andel av de nye xboxene som får dette. Det er ikke helt utryddet (noe det burde vært, microsoft har ikke gjort nok her), men det er veldig mye skjeldnere å snuble over dette nå enn tidligere.

Sitat av twixtor Vis innlegg
Jeg er ikke fanboy, jeg eier riktignok en PS3, men den brukes aldri utenom til blueray filmer og litt sjelden spilling fordi jeg har en ganske god pc som jeg har bygget selv Har også eid en xbox som står i kjellern, du er velkommen til å komme å hente den anytime.
Vis hele sitatet...
Nei, takk. Har Slim selv

Ingen av konsollene er perfekte, men for mitt bruk (som i hovedsak er spilling) synes jeg at Xbox kommer best ut.
Sist endret av Eplekjekk; 4. mai 2011 kl. 17:45.