View Single Post
Trådstarter
894
Sitat av Superspurv Vis innlegg
Hvis jeg var deg ville jeg beholdt fastrenta og gnidd deg i henda med god samvittighet. Jeg har ca samme lån som deg, og jeg går straks opp til 4,09% :')
Vis hele sitatet...
Ja, jeg tenker fastrente. Er nå litt småskeptisk når det er over så lang tid. Dette er jo en tanke som jeg selv er skyld i da jeg bestandig nesten er bekymret når det kommer til økonomi. Usikker på om jeg noen gang kommer å finne roen når det kommer til det i det hele tatt.

Sitat av plexern Vis innlegg
Hadde gjort som du tenker. Beholde fastrentelånet og månedlig sette tusenlappene som hadde utgjort differansen i et eller flere fond.
Vis hele sitatet...
Ja, gode tips det her Men for min egen del, siden jeg ikke er så flink til å takle spekulasjoner, så tror jeg blir nødt til å sette de inn på sparekonto i banken Selv om fond kanskje er mer lønnsomt er egentlig boliglånet mer enn nok for meg.

Sitat av gudfaren Vis innlegg
Flott jobb mann.
Ikke enkelt å slite seg ut av økonomiske problemer å gjeld. Eier av hus å fast rente må jo kjennes bra ut i disse dager med stigende rente å mye usikkerhet.
Vis hele sitatet...
Takker Ja hadde ikke klart flytende rente i lengden tror jeg, med mindre en var ganske sikker på en maks stigning, men det er en jo aldri.