View Single Post
Sitat av knert1 Vis innlegg
At skjermen til ryggekamera lyser blått er fordi du ikke har kamera, det er ødelagt eller ikke tilkoblet.(feil på ledninger f.eks)

At du må følge regler og muligens gå inn og ut av bilen en eller to ganger for å se da du er usikker på plasseringen av bilen din har jeg null sympati med. Er det kaldt? På med klær. Er det varmt? Av med klær. Når du har gjort dette noen ganger treffer du nok til slutt. Hvis dette er et veldig stort problem ville jeg øvd på fritiden eller vurdert andre yrker.
Vis hele sitatet...
Takk for førstnevnte avsnitt. Når det kommer til nummer 2 kan jeg forstå hvor du kommer fra. Men dette er en regel som ble vedtatt av EU før moderne teknologi var kommen. Før hadde man ikke ryggekamera, og var dermed blind for hva som skjedde bak deg i det du senka lemmen. Mens den dag i dag har man ryggekamera i 4k, og full panorama oversikt over hva som skjer bak seg, så det blir noe helt annet. Jeg vil også understreke at dette er noe de aller fleste har juksa seg unna, nettopp fordi det er helt utdatert. Som en over her skriver så gjorde verkstedet det for kunden under service.

At du må følge fartsregler har jeg heller ingen sympati for, men at du innimellom bryter dem tviler jeg ikke på.