View Single Post
Sitat av Marlboro666 Vis innlegg
Kjøpte nylig 2,5g mdma som jeg ønsker å dele med noen venner, men siden jeg er sosialisert inn i en ansvarlig ruskultur vil jeg helst få ordentlig greie på hva det egentlig er jeg har kjøpt.

Har hørt litt om steder i utlandet man kan sende en prøve til, også får man analyse av stoffet.
Noen som kjenner igjen dette, og kanskje har en link?
Vis hele sitatet...
Er helt lovlig å kjøpe testkit online her i Norge for vel under 200kr. Et kjapt Googlesøk hadde nok gjort susen. Erlich anbefales.

Har derimot et spørsmål. Er relativt ny til mdma og bruker det veldig ansvarlig. Aldri gått veldig masse over 100mg. Ser at maksdosen sånn i teorien skal være 125mg. Selvom jeg bruker det ansvarlig, syns jeg at det blir nesten litt lite med 125. Skulle gjerne fælt effektene av det enda mer. Jeg vet at jeg tok relativt rene krystaller og disse var testet, så det er Molly jeg har med å gjøre. De fleste jeg kjenner anbefaler å minst bikke 200mg for å føle det ordentlig, men jeg bare lurer på hva deres erfaringer med det er. Aldri følt noe særlig withdrawal med stoffet og venter lenge imellom hver gang. Flere mnd. Er det idiotisk å gå veldig masse over 125?