View Single Post
Sitat av Solsikkefroet Vis innlegg
Jeg lurer på en ting. Har vel brukt mdma 5-6 ganger i år. Siste gangen var i juni. Det redda nok livet mitt pga PTSD som holdt på å tok overhånd. Men poenget er, jeg har nå blitt helt frisk igjen psykisk. Og tenker derfor ikke kødde mer med drugs (tror jeg��). Hvor lenge etterpå kan det skje noe negativt med psyka? Alle turene har vært amazing, og ikke hatt det noe fælt i dagene etterpå. Gud det her ble rotete
Vis hele sitatet...
Litt usikker på spørsmålet.

Tolker det som at du spør hvor lenge i etterkant man kan bli psykisk påvirket av rusmiddelet?`

Isåfall, så vil jeg påstå at slike stoffer kan sette sin effekt i ens syke i lang, lang tid fremover. Riktignok ikke fordi stoffet fortsatt er i kroppen, men fordi man har opplevd en så kraftig opplevelse som sitter videre. Dermed, så vil jeg også tro at du ikke kommer til å bli psykisk nedstemt som følge av MDMA-turene dine som du opplever som positivt.

Hvis du nå er ferdig med drogene, så vil hjernen din vende seg tilbake til edruelighet, men opplevelsene du har fått vil jo følge deg videre.