View Single Post
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Poenget er jo at dette er noe som er hemmelig, de vill at folk skal tro at drømmer er viktig. Prøv selv å gå uten rem sleep se at kildene dine er ikke troverdig for de som ikke drømmer. Eller kansje jeg er den eneste i verden som ikke drømmer, heldige meg?

Men ok, jeg tar feil å viss du ikke drømmer blir du blind, husker ingenting,du kommer til å få parkinson,alzheimer å altslags styggedom å du kan glemme å føle deg uthvilt uten rem søvn.

Å selvfølgelig skal det være alle psykonautene som kommer å sier bullshit, ironisk nok. Dere elsker jo å ikke være dere selv

Spør legen din eller hvemsom helst forsker du møter å de sier rem søvn er ikke nødvendig for å ha en god natt søvn. (sett at de ikke er medlem av noe jalla losje eller lignende.)
Vis hele sitatet...

Problemet er at du fremdeles ikke har kommet med noen beviser på disse påstandene dine. Og i en ordentlig diskusjon må vi kunne bygge opp om påstandene våre, jeg kunne jo like godt påsto at du er en undercover KGB agent som er her for å spre feilinformasjon om søvnhelse. Du skal få oss nordmenn til å bli sløve slik at den russiske invasjonen går glattere...


Så nå er det en konspirasjon rundt søvn? Er du klar over hvor tullete du høres ut? Det her er jo aluminiumsfoliehattmateriale. Du dytter bevisbyrdelsen unna og ber oss "åpne øynene" for noe du mener åpenbart men som tydeligvis ikke er det. Å be oss snakke med legene våre om rem søvn er ikke å legge frem bevis.
Om du ikke har noe bedre å komme med: noen bevis i form av medisinske journaler eller artikler så vil jeg vennligst be deg finne andre steder å proklamerte dette våset.