View Single Post
Du kan nekte urinprøve uten rettslig godkjennelse, noe de som regel ikke får uten "probable cause" (Husker ikke norske ordet for det, vært for lenge utenlands) men nå som du allerede har utført den er det ikke mye og gjøre.
Du kan hevde passiv røyking, har selv fått 4 saken hennlagt ved og si at jeg var utsatt for passiv røyking.
Ikke erkjenn straffeskyld hvis du vet legemiddelet er lovlig. De kan ikke straffe deg med mindre du erkjenner hendelsen.
Skal ikke rådføre deg hva du bør gjøre med urintesten, men hadde det vært i min sak hadde jeg nektet straffeskyld og stått på at det var passiv røyking.

De truer alltid med rassia og værre ting, dette er en veldig effektiv skremsels taktikk hvor mange tenker "jaja bedre med en bot enn og få huset rassert og at fammilien finner det ut" noe som i de fleste tilfeller aldri kommer til og skje uansett..
Beste du gjør er og kontakte en advokat. Men også husk at en god del advokater vill si "bit det sure eplet og ta boten" det krever litt papir arbeid fra advokatens side for og få dette hennlagt, men er langt fra umulig.
Du har en veldig god sjangse og gå fra denne saken uten noen problemer

Lykke til

Var litt for raskt ute og skrive her. Benzodiazpin og opiater er vannskelig og hevde passiv på..
Du kan hevde passiv på THC, si du har tatt en paralgin forte og en valium mot angst og du får brudd på legemiddelloven og ikke narkotikaloven som cannabis går på. Men forelegg må du nok desverre regne med å få

Nerdefruen: Hvis du leser innlegget mitt over så kan du fort finne ut hva slags bevis de har på deg ved og stille riktige spørsmål...
Sist endret av Sigurd4u; 22. august 2011 kl. 13:00.