View Single Post
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Som enkle konsepter har de kanskje noe potensial: Altså bare en enkel representasjon av noe som skal videreutvikles.
Jeg stusser litt på hele greia, Buddhisme er ikke kjent for å være særlig seksuell, blander du kanskje mer med Hinduistiske konsepter som Ayurvedisk medisin og Kama Sutra?

Designet er for enkelt, på en lite attraktiv måte: De bærer litt sånn amatørmessig preg da de bare er en enkel siluett (kan hentes lett fra nett eller man kan relativt enkelt lage selv ut i fra referansefoto om man ikke er helt ustø på hånden) lagt på en enkel bakgrunn.

De andre eksemplene dine fremmer andre tanker. Det første med "Led meg til nirvana", kunne kanskje slått an om grafikken var mer appelerende, jeg synes dog det faktisk funker best med litt glimt i øyet så jeg stusser litt over at du sier disse to bildene ikke er satire.
Det andre bildet i samme post er litt, ja spesielt: Helt ærlig så oser det incel/voldtekstfantasi greier over det, en ekkelt følelse om at personen som skapte det burde holdes unna kvinner og helst kanskje unna folk generelt.

Det siste bildet har mer for seg, men det er fremdeles for lite: Det er for lite arbeid bak det, for enkelt.
Alle bildene har fellespreget at der er simple, som i at det er veldig lite arbeid bak de og det får meg ikke videre imponert på noe måte.
Spesielt i det første, men man ser det i flere: Bildene har artifacts i seg, ser nesten ut som du har prøvd å skalere stensilene som bitmap i stedet for vektor grafikk og da har fått litt diffuse kanter. Om du har tenkt å tjene penger på designene må det lukte litt mer kvalitet og arbeid bak verkene.

Kunne du gre ut litt om tankene dine bak prosjektet? Hva vil du oppnå? (ikke økonomisk, det er klart, tenker mer kunstnerisk, hvilken stil/kategori etc) Hvorfor mener du konseptet har potensiele? (er det en eller annen insider vits jeg ikke har skjønt, eller noe jeg missforstår om hvorfor dette skulle være morsomt/satirisk?)
Sist endret av Dodecha; 11. januar 2023 kl. 17:10.